icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

lako do uspeha

Recite NE i mislite na sebe: Kada treba da budemo sebični na poslu?

Podeli:

Iako je timski duh najpoželjnija osobina u vašem CV-ju, nekada jednostavno morate zaboraviti na ovo i grabiti napred. 

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Biti timski igrač u svojoj firmi je stvarno odlična stvar, ali postoje neke teme ili neki trenuci kada je više nego neophodno da budete sebični kako biste napredovali u karijeri.

 

 

Na kraju, ko u principu brine o vašoj karijeri, vi ili vaš šef, vi ili vaš HR menadžer, vi ili vaš savetnik za karijeru. Sajt Business Insider bavi se baš ovom problematikom i ističe tri slučaja kada vi kao zaposleni treba da se zauzmete za sebe.

Svakodnevni posao

Verovatno ste nekad izvršavali neki zadatak koji vam baš nije u "opisu posla". Ako takve poslove radite neki duži period, to može da vam ugrozi karijeru. Takvi zadaci mogli bi uzrokovati da ne napredujete u onom "poslu za koji ste plaćeni". Zato budite spremni da menadžeru koji je sklon tome da vam takve zadatke daje, odlučno kažete "NE!", ali fino i sa dobrim razlogom.

 

Nastavak pročitajte na sledećoj strani

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...