icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

počnite odmah

Rešite se LOŠIH NAVIKA, da bi vaša KARIJERA napredovala: Ovo radite pogrešno!

Podeli:

Zahvaljujući užurbanom načinu života, vrlo lako možemo postati rob loših navika. Evo stvari koje mnogi ljude rade, a odmažu poslovnom uspehu.

Loše navike su prepreka na putu do uspeha
Loše navike su prepreka na putu do uspehafoto: Profimedia

Zahvaljujući užurbanom načinu života, vrlo lako možemo postati rob loših navika. Neke stvari za koje mislite kako i nisu tako negativne, zapravo rade protiv vas. Zato razmislite o sledećim navikama i pokušajte da ih dovedete u red zbog lične dobrobiti, prenosi Cosmopolitan.rs

 

Multitasking

 

Iako su žene dokazano bolji multitaskeri od muškaraca, ponekada nam obavljanje previše zadataka odjednom može biti previše. u takim situacijama lako zaboravimo nešto važno ili jednostavno posao ne obavimo dovoljno dobro. Ipak je rešavanje stvari pojedinačno mnogo bolja opcija.

 

Proveravate poruke svakih nekoliko minuta

 

Opustite se i nemojte svaka dva minuta zabrinuto otvarati elektronsku poštu. To će vam pomeriti fokus s posla koji u tom trenutku obavljate i pogubićete se u informacijama.

 

Provodite pauzu na društvenim mrežama

 

Ako mislite da vas društvene mreže odmaraju i opuštaju - grešite. Nakon proveravanja brojnih stranica i profila, bićete umorni, a koncentracija će vam biti manja. Iskoristite pauzu za odmor očiju i protegnite noge na čistom vazduhu.

 

Promenite navike i kaijera će vam procvetati
Promenite navike i kaijera će vam procvetatifoto: Shutterstock

Vaš radni sto je neuredan

 

Nagomilani papiri i razbacan sto će vam samo poremetiti koncentraciju. Osećaćete se mnogo bolje i organizovanije ako ga pospremite svakih nekoliko sati kako biste na njemu imali samo ono što vam je potrebno za posao koji u tom trenutku obavljate.

 

Jedete nezdravo

 

Već i vrapci na grani znaju koliko šećer i ugljenohidrati doprinose umoru i nervozi. Zamenite čokoladicu orašastim plodovima, a za ručak pojedite što više povrća i proteina.

 

Ne bavite se nikakvom fizičkom aktivnošću

 

Možda mislite da ste preumorni za vežbanje, međutim ono će vas razbuditi, imaćete više energije, a oačaćete i psihičko zdravlje.

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...