icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

nije tako teško!

BRZO RASTERETITE UM I NAĐITE SMISAO: 3 vežbe opuštanja kada imate BAŠ LOŠ dan na poslu

Podeli:

Prava poruka mindfulnessa jeste ― budi svestan lepote i značaja sadašnjeg trenutka.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Mindfulness tehnika postala je jedan od primarnih načina opuštanja, podsticanja kreativnosti i mentalnog usavršavanja u najvećim kompanijama na svetu, kao što su Google ili Yahoo, piše Lovesensa.

 

Prava poruka mindfulnessa jeste ― budi svestan lepote i značaja sadašnjeg trenutka.

 

To znači da u svakom trenutku svog radnog vremena možeš nešto novo naučiti, savladati jednu prepreku, upoznati novu ideju i pružiti sebi i drugima šansu za napredak.

 

Evo koje tri jednostavne mindfulness vežbe mogu pomoći kada na poslu imate loš dan:

 

1. Postanite svesni lepote svog posla

 

Nemoguće je da prihvatite mindfulness kao način poslovanja ako vas posao koji radite ne ispunjava. Sasvim je u redu da imate loše i dobre dane na poslu, da se nekad osećate preopterećeno ili da vam neki zadaci ne prijaju. U takvim napadima lošeg raspoloženja možete uradite sledeće:

 

Razmislite, zašto ste se prijavili baš za ovaj posao?

 

Koji trenuci vam tokom radnog vremena donose radost?

 

Uzmite parče papira i napišite spisak stvari koje vaš rad čine smislenim.

Na ovaj način, kada imate težak dan, možete se osvrnuti na listu i podsetiti sa kojim ciljem svakog dana krećete na posao.

 

 

2. Meditacija kao brzi lek

 

Kada vas na poslu pojave negativna osećanja poput besa, ljutnje, frustracije, razočaranja ― meditirajte.

 

Ponekad je potrebno očistiti um i fokusirati se na ono što je zaista važno.

Napravite 10 minuta pauze tokom radnog vremena, stavite slušalice i slušajte meditativnu muziku, opustite se i meditirajte.

 

Meditacija, koliko god bila kratka, pomaže da brzo rasteretite um i osećate se osveženo i spremno za nove radne zadatke.

 

3. Podsetite sebe na svoje uspehe

 

Ponekad nismo svesni koliko smo zapravo uradili na poslu sve dok to ne zapišemo.

 

Pre nego što krenete kući na papir napišite sve dobro obavljene zadatke, trenutke u kojima ste uživali i sjajne ideje koje ste iskoristili tog dana. Osetićete se produktivno i vaš radni dan će odmah dobiti bolji smisao.

 

Ovaj papir ostavite na svom stolu i ponovo ga pročitajte ujutru. To će vam dati mentalnu snagu i samopouzdanje da narednog dana napravite dodatne dobre odluke i poslovne poduhvate.

 

 

Inicijalizacija u toku...