icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

DOSTA JE BILO MUKE

DAME, od ovog TRENUTKA zaboravite na CELULIT! Evo i na koji NAČIN!

Podeli:

Ne očajavajte, za svaku nepravilnost postoji rešenje.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Goruća tema o suzbijanju "najvećeg neprijatelja" žena planetarno je aktuelna i broji čak 80% pripadnica nežnijeg pola koji se bori sa ovim problemom.

 

Svaka od nas se bar jednom u životu susrela sa njim. 

Celulit predstavlja "deformitet", koji nastaje ispod kože, između fibroznih vlakana, usled negomilavanja toksina. On slabi vezivno tkivo i pravi izgled nalik pomorandžinoj kori, koja složićete se ne deluje nimalo privlačno. 

 

Najčešće ga možemo videti na butinama, zadnjici i stomaku, jer se na tim mestima nalaze masne naslage. 

Pojavljivanju "neočekivanog" celulita doprinose loše navike, neizbalansirana ishrana i nedostatak fizičke aktivnosti.

 

Ali ne očajavajte , uz malo korigovanja i uputstava, stvari se mogu drastično poboljšati. Donosimo vam 3 saveta koji će vam pomoći da se za nekoliko nedelja rešite celulita

 

1, Korigujte način ishrane:

 

Izbegavajte so, šećer, slatkiše, gazirana pića, ugljene hidrate, testenine, belo brašno. Povećajte unos integralnih žitarica i crvenog voća kao i unos "dobrih masti" ili nezasićenih masnih kiselina, koje organizam odmah koristi. Možete ih naći u ribi, semenkama, orašastim plodovima, hladno ćeđenim uljima.

 

2. Neizostavna fizička aktivnost:

 

Najefikasnije je bazirati se na kardio trening, vožnju bicikla, plivanje, trčanje, Zumbu, ono što će vam pomoći u sagorevanju masnih naslaga.

 

3.Blagi piling:

 

3 kašike smeđeg šećera

 kafenu šoljicu maslinovog ulja

 soc kafe

 

 

foto: Profimedia

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...