icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

nije joj lako

DA LI BISTE MOGLI OVAKO DA ŽIVITE? Lepa glumica ima 46 godina i izgled devojke od 20, a sada PRVI PUT otkriva baš sve tajne svoje lepote

Podeli:

Pored toga što je prelepa i veoma zgodna, čuvena Britanka je izuzetno mladolika — malo ko isprva poveruje da je uveliko u petoj deceniji života! Kako joj polazi za rukom da izgleda tako? 

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Kejt Bekinsejl ima 46 godina, ali izgleda tako da s nje pogled ne mogu da skinu ni muškarci ni žene. Da bi tako izgledala, ona se pridržava prilično rigorozno ishrane, a vežba šest puta nedeljno!

 

Najpre, ona ističe da nikada ne pije kafu, kao ni alkohol jer je njen organizam previše osetljiv, pa ne želi da unosi dodatne stimulanse.

 

— Ako pojedem mnogo crne čokolade, osećam se kao neko drugi na kokainu.

 

1 / 9 Foto: Profimedia

 

Glumica kaže i da je vrlo "povezana" sa svojim telom, te da se stres u njenom slučaju najčešće ispoljava fizički, zbog čega joj prija da bude fizički aktivna.

 

Počela je da vežba u dvadesetim godinama, ali "sada je vežbanje važnije zbog raspoloženja", kaže Kejt, dodajući da su "drugi aspekti vežbanja samo sjajne nuspojave".

 

Njen trener kaže da je Kejt vrlo posvećena treningu, a vežba šest puta nedeljno i vrlo retko preskače trening – a kada se to i desi, postoji dobar razlog za to.

 

Pre treninga unosi proteine, obično piletinu ili jaja, a preostali deo dana jede salate s rotkvicama i prokeljom u suncokretovom ulju, lososa, a kada hoće sebe da "časti", pojede šaku čipsa.

 

Kada je reč o treningu, započinje ga vežbama za celo telo, koje se sastoje od osam vežbi od kojih svaka istovremeno deluje na dve mišićne grupe. Posle toga radi između 90 i 120 sekundi kardio vežbe, poput veslanja, pa se vraća na vežbe – ovog puta povećava težinu tegova ili brže radi ponavljanja.

 

Kaže da joj treba oko 45 minuta da završi oba kruga vežbi, a trening završava još jednim intervalom kardio vežbi.

 

 

 

Inicijalizacija u toku...