icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

KOMPANIJA OBJAVLJUJE

Velika promena brenda za čitavu organizaciju: National geographic ide dalje

Podeli:

Promena brenda poklopiće se sa svetskom premijerom "Marsa" 13. novembra, epske priče o čovekovom nastojanju da kolonizuje Mars, od izvršnih producenata Brajana Grejzera i Rona Hauarda
foto: Promo
foto: Promo

National Geographic objavljuje veliku promenu koje se nadovezuju na prošlogodišnje spajanje sa 21th Century Foxom i učvršćuje položaj National

Geographic brenda kao lidera za prvoklasne sadržaje.

 

Ova promena brenda dotaći će svaki aspekt National Geographic brenda (kako profitni National Geographic Partners, tako i neprofitno Društvo National Geographic), među kojima je i vizuelna prezentacija svetskih kanala u 171 državi, slavni časopis, internet stranica www.nationalgeographic.com, sve društvene i digitalne platforme, kao i sedište National Geographica u Vašingtonu.

 

Novi slogan Futher (dalje) odražava duh National Geographic brenda, živog već 128 godina.

 

U skladu sa ciljem kompanije da bude glavni ponuđač sadržaja vezanog za nauku, istraživanja i avanturu, Further predstavlja želje publike National Geographica i služi kao moto zanjegove zaposlene, istraživače, fotografe, producente i ostale saradnike, kao i obećanje oglašivačima, edukatorima i ostalim spoljnim partnerima.

 

National Geographic će sada imati jedinstveni logo za sve svoje medijske platforme. Što se tiče slogana Further, on opisuje težnju National Geographica da uvek ide dublje, da traži, preuzima rizike, pomera granice, da bude neumoran i pionir u svemu što radi, baš poput National Geographic istraživača pre nas.

 

Kao deo ovih promena, mreža će izbaciti reč "Channel" iz svih naziva, kako programskih tako i ostalih, u 440 miliona domaćinstava u 171 državi na 45 jezika. Promena brenda poklopiće se sa premijerom serije Mars, epske priče o uzbudljivim nastojanjima čoveka da kolonizuje

Mars, u izvršnoj produkciji Brajana Grejzera i Rona Hauarda u nedelju, 13. novembra u 21:00.

 

Inicijalna faza promene brenda mreže pokriće sve aspekte National Geographica.

 

foto: Promo

Na kanalu će kampanja obuhvatati novi prepoznatljivi vizuelni identitet, identifikacije brenda, animacije i identifikacije autora, među kojima su Džejson Silva , Nil Degras Tajson i Ričard Bejkon, kao i brojni drugi istraživači i fotografi. Mreža je takođe objavila novu muziku za brend i raspored

termina (linkovi su navedeni dole).

 

Časopis je redizajnirao naslovnu stranicu sa fokusom na prepoznatljiv identitet National Geographica, počev od novembarskog broja o Marsu. Vebsajt, kao i svi digitalni i društveni kanali, takođe će 13. novembra primeniti novi dizajn. A u sedištu National Geographica u Vašingtonu kampanja će biti ispred muzeja i unutar poslovnog prostora.

 

Sve u svemu, promena brenda pokriće sve poslovne segmente National Geographica, uključujući i dečije i putničko odeljenje, događaje uživo, proizvode i ostalo.

 

Početkom 2017. godine promena brenda će se proširiti sa "Further" sekcijom u okviru časopisa, veb serije i još aktivnosti usmerenih ka potrošačima, o kojima će biti naknadnih saopštenja.

 

Dalja spoznaja i razumevanje našeg sveta oduvek su glavni ciljevi National Geographica.

 

Brend nastavlja da se dublje bavi svakom temom ne bi li pružio znanje i dublju perspektivu kakve se drugde ne mogu naći. National Geographic se trudi da obezbedi sadržaj s moći da inspiriše, prosvetli i provocira – reč je o zabavi sa smislom.

Inicijalizacija u toku...