icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

šokantno otkriće

Fitnes insturktorka istraživala KOJA HRANA NAJVIŠE GOJI: Rezultati će vas ZAPANJITI (FOTO)

Podeli:

Mislili ste da šećer goji i da su ovsene kaše zdrave? Razmislite još jednom! 

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Lusi Mauntajn je dama koja se posvetila fitnesu i nutricionizmu. Ona je stekla mnogobrojne fanove koji neprestano prate njene savete. Ipak, jedna stvar ju je izdvojila od drugih i učinila zvezdom društvenih mreža.

 

 

Naime, Lusi je rešila da razbije sve tabue vezane za ishranu. Ova dama tvrdi da ne treba razlikovati dobre i loše kalorije, jer kalorje su samo kalorije.

 

 

Kada izdvojite samo dve opcije, jedna od njih se može činiti kao bolja od druge, ali niko vas ne primorava da je odaberete. Ono što je važno da znate jeste da različita vrta hrane različito utiče na naše telo na duže staze. Ipak , veoma je važno da nekad odlučite šta želite u trenutku. Ne moramo uvek da posegnemo za zdravijom opcijom. Ono što je važno jeste da pronađete balans između te dve stvari, samo u različitim količinama. Zapamtite, niste loša osoba ukoliko odaberete ukus umesto nutritijenta", rekla je Lusi.

 

Lepa fitnes instruktora se dala je i jedan oštar komentar kada su šećeri u pitanju.

 

Nastavak pročitajte na sledećoj strani

 

Ona se osvrnula na popularan mit o tome da šećeri goje i da bi ih trebalo izbegavati.

 

 

Šećer nije imun na pravila energetskog balansa u ogranizmu. Kada jedete manje kalorija - vaša težina će se smanjiti, a kada jedete više - ugojićete se. Postoji samo tri razloga zbog kojih se šećer povezuje sa težinom:

1. Ukusan je, pa se dešava da pojedete veću porciju nego obično.
2. Hrana koja sadrži više šećera često ne drži sitost, te ćete ga jesti u navratima.
3. Insulin. Ipak, korelacija između povećanog lučenja insulina i dobijanja na težini ne postoji. ", isktakla je Lusi.

 

Tanka je linija između zdravog doručka i onoga što se ne sme. Fitnes instruktora je dala nekoliko primera za to.

 

Nastavak pročitajte na sledećoj strani

 

Naime, popularni biskviti za doručak imaju zanemarljivo manje kalorija u odnosu na industrijske keksiće. Luci je ovom prilikom istakla da zdrave biskvite možete jesti, ali ukoliko zaista uživate u njihovom ukusu.

 

 

Ista stvar važi i za zdrave jutarnje kaše. Dok su čokoladne pahuljice u boji nešto što obično smatramo nezdravim doručkom, musli sa granolom ima više kalorija. Vaš odabir treba da se zasniva na tome šta ćete raditi tokom dana i koji nutritijenti su vam potrebni za obavljanje tih obaveza. Sve ostalo su samo markentiški trikovi poznatih wellnes kompanija.

 

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...