icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

probajte i vi

Čuvena Japanska dijeta je postala pravi hit! Ko kaže da kilogrami ne mogu da se tope sami od sebe?

Podeli:

Brzo, lako i zdravo do manje kilaže, a evo i kako.

Japanska dijeta
Japanska dijetafoto: Shutterstock

Za doručak je potrebno da pojedete jednu bananu, a maksimalna dozvoljena količina su četiri banane svako jutro, prenosi Stil.

Ostali obroci treba da budu lagani, manji i češći. Posebno stroga pravila za ostatak ishrane u danu ne postoje.

Jedite normalno ručak i večeru, ali nemojte da preterujete. Originalna dijeta traje 7 do 12 dana.

 

  • Kafa

Dozvoljeno je da povremeno popijete nezaslađeni čaj ili kafu, ali preporučuje se da ih izbegavate tokom držanja dijete.

 

  • Alkohol

Ono što je bitno je da izbacite alkohol.

 

  • Slatkiši

Ako ne možete da odolite slatkišima, pojedite malo crne čokolade, najkasnije do 15 sati. Ako volite slane grickalice, pripremite kokice s minimalno ulja i soli.

 

  • Večera

Poslednji obrok pojedite oko 20 sati, iako bi bilo idealno da ne jedete posle 18 sati.

 

14 dana, 8 kg manje: Čuvena japanska dijeta dovodi kilažu u red!

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...