icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

zdrava hrana

Skida kilograme i oporavlja organizam: Da li ste spremni za nordijsku dijetu?

Podeli:

  • 3

Ovaj režim ishrane snižava štetni holesterol i reguliše krvni pritisak

Da li ste probali nordijsku dijetu?
Da li ste probali nordijsku dijetu?foto: Profimedia

Ako su vam dosadile dijete bazirane na mediteranskom jelovniku, možda ne bi bilo loše da razmislite o prelasku na nešto "jači" plan - nordijsku ishranu, prenosi Stil.

 

Ova dijeta je sve popularnija, a već nekoliko istraživanja potvrdilo je kako je ovakav režim ishrane odličan način kako za skidanje viška kilograma, tako i za dovođenje u red organizma i poboljšanje celokupnog zdravlja.

 

Kad je reč o zdravlju, nordijski meni reguliše krvni pritisak i snižava štetni holesterol, a veliki uticaj ima i na rešavanje problema raznih upala, povezanih s nekim hroničnim bolestima - rakom, dijabetesom tipa 2, pa čak i Alchajmerom.

 

U ovoj dijeti su dozvoljene skoro sve vrste povrća i voća, ali naglasak je na borovnicama i ostalom bobičastom voću, jabukama, kruškama i šljivama, a od povrća se preporučuje cvekla, šargarepa, praziluk, bundeva, krompir i luk. Veoma je važno jesti i orašaste plodove u količini od jedne šake dnevno.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Link Nutrition Supplements (@linknutrition) on

Nordijska dijeta se bazira na svakodnevnom unosu ribe i plodova mora, a meso se preporučuje jesti jednom nedeljno. Takođe se preporučuje konzumacija mleka i jaja, ali ne više od triput nedeljno.

 

Brza hrana, sokovi i sva prerađena hrana su zabranjeni.

 

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...