icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

rešenje u par koraka

RADITE SVE KAKO BI SMANJILI KILAŽU ALI VAM NE IDE? Mnoge dame zanemaruju OVA 3 RAZLOGA koji vas sprečavaju da oslabite!

Podeli:

Otkrivamo vam zašto vam ne polazi za rukom da smšate

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Kada rešimo da se otarasimo nakupljenih kilograma, prvenstveno se fokusiramo na ishranu i vežbanje, ali nutricionista Dana Džejms ističe kako većina zanemaruje druge ,vrlo važne faktore, koji nas sprečavaju u postizanju željene telesne težine.

 

Nutricionista Dana Džejms, koja je savetnica i glumice Margot Robi, naglašava da je mršavljenje kompleksan proces i da nema veze samo sa hranom i odlaskom u teretanu, pa tako put do vitke linije nije samo smanjeno unošenje kalorija.

 

Ona kaže da mnogi koji žele da smršaju čine ogromnu grešku jer zanemaruju vrlo važne faktore koji itekako utiču na to da li ćemo izgubiti suvišne kilograme ili ne.

 

foto: Profimedia

 

Faktori poput hormona, spavanja, lekova, neizraženih emocija i gena utiču
na mršavljenje, tvrdi Dana, koja 12 godina pomaže ženama da izgube suvišne kilograme.

 

Tokom tog vremena osmislila je plan za koju veruje da će rezultirati gubitkom kilograma.

 

Njeno pravilo mršavljenja glasi:


Smanjenje masnoća u telu = hrana + kretanje + hormoni +
spavanje + lekovi + neizražene emocije + geni

 

Ova formula bi trebala da pomogne ljudima da lakše mršave i da imaju veću
kontrolu nad samim procesom.

 

Spavanje

 

Nedostatak sna povećava osećaj gladi i unos hrane jer ugljenohidrati i
masnoće usporavaju rad mozga nakon nedovoljno spavanja.


Preporuka glasi: spavati minimalno sedam sati dnevno. Ako ne možete da zaspate, nutricionisti preporučuju uzimanje 300 miligrama magnezijuma.

 

NASTAVAK NA SLEDEĆOJ STRANI.

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...