icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

jelovnik

DUŠICA JE SMRŠALA DEVET KILOGRAMA I SADA BLISTA: Uz ovu sjajnu DIJETU, vratila je devojačku liniju!

Podeli:

Ukoliko budete pratile sve korake i vi ćete uspeti

foto: Nemanja Nikolić

 

DAN 1

 

Doručak: kajgana sa paprikom, pečurkama i jajima.

Potrebno je: 2 jaja, ½ šolje pečuraka, ½ šolje paprike, 20 g izrendanog sira, 1,5 supena kašika maslinovog ulja, so, biber po ukusu.

 

Priprema: umutiti jaja, zagrejati ulje u tiganju, dodati jaja i ostale sastojke. Lagano popržiti.

 

Užina: 150 g sezonskog voća.

Ručak: 200 g grilovanog belog mesa i 150 g grilovanog povrća. Sveža salata po izboru.

 

Užina: 200 g kiselog mleka ili komad mladog sira.

Večera: tuna salata sa susamom.

 

Potrebno je: 2 šolje kupusa, mladi luk, 10 rotkvica, ½ konzerve tunjevine. Dresing: 1 kašika ulja, 1 kašika sirćeta/limunovog soka, 1 kašika pečenog susama, 1 šolja jogurta.

 

Priprema: iseckati povrće, sipati u činiju, dodati tunjevinu. Dobro promešati i preliti dresingom.

 

DAN 2

 

Doručak: ovsena kaša sa jabukom i orasima.

Potrebno je: ⅓ šolje (30 g) ovsenih pahuljica, 100 ml vode/ biljnog mleka, ½ jabuke, 15 g mlevenih oraha, cimet.

 

Priprema: pahuljice preliti mlekom, dodati jabuke, orahe i promešati. Zasladiti cimetom.

 

Užina: 150 g sezonskog voća.

Ručak: tanjir potaža, 200 g grilovane ribe, sveža salata od povrća.

Užina: 200 g kiselog mleka ili komad mladog sira.

Večera: salata duga.

 

Potrebno je: 1 šargarepa, 1 krastavac, 1 šolja crvenog kupusa, ½ praziluka, 1 šolja zelene salate, rukole, mladog spanaća, 1,5 kašika ulja, ½ kašike limunovog soka, 150 g grilovane piletine/ konzerva tunjevine, 1 šolja jogurta.

Priprema: iseći povrće na sitne komade, staviti u činiju, dodati meso ili tunjevinu, preliti uljem, limunovim sokom i jogurtom i dobro promešati.

 

Top savet: "Tokom dana pijte mlake, nezaslađene limunade! To je odličan način da smanjite osećaj gladi pre obroka i unesete dodatnu količinu baznih namirnica i vitamina C", savetuje Jovana Srejić Ferluga.

 

Nastavak na sledećoj strani!

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...