icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

danas je kao top model

53 KILOGRAMA MANJE ZA 18 MESECI! Ovo je JELOVNIK kakav je Jeleni Dokić omogućio NEVEROVATNU TRANSFORMACIJU

Podeli:

Svet je bio šokiran kada se nekada najveća teniska mlada nada pojavila s više desetina kilograma viška, ali je iznenađenje bilo još veće kada je ona za kratko vreme izgubila više od 50 kilograma!

foto: Instagram
foto: Instagram

Bivša australijska teniserka iz Osijeka koja je igrala za reprezentaciju Srbije i Crne Gore zbog viška kilograma se privremeno penzionisala 2014. Kilaža je nakon toga samo rasla pa je Jelena Dokić, visoka 175 centimetara, 2018. imala 120 kilograma.


Odluku da smrša donela je pre skoro dve godine, a onda je rešila da na Instagramu prikaže sve faze transformacije.

 

Za prvih šest meseci skinula je 22 kilograma, pa je zatim u narednih 12 meseci izgubila još 31 kilogram.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jelena Dokic 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 (@dokic_jelena) on


- Moja motivacija je zaista veoma lična. Želela sam da budem u formi, da budem zdrava i srećna jer sam dugo bila nesrećna zbog kilograma. Moj lični konsultant Belinda mi je stvarno pomogla da stignem dovde. Nije samo u pitanju kontrola nad ishranom nego i podrška i konstantni razgovori svake nedelje -  piše na zvaničnom sajtu Dženi Krejg, čiju je pomoć Jelena Dokić potražila nakon što je izgubila 22 kilograma.

 

 

Program Dženi Krejg sastoji se od šest obroka dnevno. Jelovnik se pravi prema onome šta osoba koja želi da smrša voli da jede ili prema njenom životnom stilu. Na meniju je 70 jela plus nekoliko specijaliteta. Veoma se vodi računa o količini svakog obroka i njegovoj kalorijske vrednosti (sastavljajući meni prema ponuđenim jelima na sajtu Dženi Krejg i birajući ih prema svom ukus, Žena Blic napravila je dnevni jelovnik od 885 g odnosno 695 g ili 900 kalorija i 1114 kalorija).


DORUČAK: hleb sa mocarelom, paradajzom, bosiljkom i bademima i kafa.

 

UŽINA: jagode i grožđe

 

- Ja obožavam voće. Ovo je sjajna užina za bilo koje doba dana i tako je dobra za vas. Toliko vitamina, minerala, antioksidanata i, što je najvažnije, sve je prirodno i nije obrađeno - napisala je Jelena.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jelena Dokic 🇦🇺🇦🇺🇦🇺 (@dokic_jelena) on

 

RUČAK: mediteranski omlet sa lukom i sirom, koji je na sajtu Dženi Krejg predstavljen kao mediteranski omlet Jelene Dokić i za koji se nudi recept.

Za omlet vam je potrebno: šolja listova spanaća, ¼ crvenog luka iseckanog na kocke, 4 isečena čeri paradajza, ¼ iseckane crvene paprike, 20 g drobljene fete sa malim procentom mlečne masti, 1 kašika svežeg seckanog bosiljka, 1 kašika sveđeg seckanog peršuna, balzamiko sirće, mlevena paprika.

 

Priprema: napravite salatu od listova spanaća, crevnog luka, paradajza, paprike, fete sira, bosiljka i peršuna. Stavite sastojke u činiju i prelijte balzamiko sirćetom i mlevenom paprikom. Zagrejte omlet i luk prema uputstvima. Servirajte uz salatu.

 

UŽINA: čokoladni puding (80g | 165 cal | 690kJ).

 

VEČERA: supa od povrća.

 

UŽINA: miks kikirikija i nudli (30g | 165 cal | 690kJ)

 

Jelena je na Instagramu otkrila da obožava domaću supu:

 

- U supi su samo pileća prsa, govedina, šargarepa, brokoli, celer, paradajz i peršun. Samo dodajte vodu i ostavite da se lagano kuva četiri sata. Neverovatno i tako zdravo!.

 

Sa sve većim gubitkom kilograma Jelena je počela intenzivnije da vežba.

 

 

Inicijalizacija u toku...