icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

ne gubite vreme

Nutricionisti otkrivaju: Ne verujte u ove laži o dijeti - sigurno nećete smršati!

Podeli:

  • 4
Većina žena slepo veruje u ove tvrdnje o brzom gubljenju kilograma, ali one nisu istinite, ističu stručnjaci.
foto: Profimedia
foto: Profimedia
Čini vam se da svaki puta kada odlučite da držite dijetu postane popularan neki drugi dijetni program koji tvrdi da je baš on najzdraviji i da ćete uz njega izgubiti najviše kilograma? Danas smo okruženi sa bezbroj trendova, od dijeta koje zabranjuju masnoće ili ugljenehidrate do onih u kojima se ne konzumiraju mlečni proizvodi. Nutricionisti su otkrili koji su im najgori dijetni trikovi za koje su čuli i nikako ih nemojte držati!

Istopićete se od ovog napitka: Sedam dana ga koristite i šokiraće vas rezultat (RECEPT)

Nemojte da jedete nakon 8 sati uveče

Ako vežbate uveče ovo pravilo je potpuno apsurdno. Ako jedete sat ili dva pre spavanja neka vaš zadnji obrok ne prelazi 500 kalorija. Zdrav obrok u sedam, osam ili čak devet sati uveče će vam prijati i neće doneti doatne kilograme. Ako je obrok bogat žitaricama, povrćem i malo proteina slobodno ga pojedite i posle 8.

Brže ćete smršati ako jedete manje i vežbate više

Ovaj savet nutricionisti navode kao najgori od svihi i tvrde da je gubljenje kilograma tako lako, ceo svet bi bio mršav!

Smršala 75 kilograma da bi mogla da živi: Količina holesterola toliko velika da joj je pretio infarkt (FOTO)​​​​​​​

Pijte dijetalne sokove umesto običnih

Nutricionisti kažu kako su dijetni sokovi zapravo najveći neprijatelj zdravoj težini. Istraživanja su pokazala da redovan unos dijetalnih sokova može biti povezan s većim rizikom od dijabetesa tipa 2. Uvek je bolja opcija obićna voda ili zeleni čaj.
 
foto: Profimedia

Izbacite ugljene hidrate

Ovaj savet nutricionisti takođe mrze jer kažu da pravilna ishrana ne eliminiše nijednu namirnicu. Umesto toga, treba da naučimo kako namirnice koje volimo, poput testenine, hleba i krompira pripremimo na zdraviji način. Naučite kako da servirate zdrave porcija i uvek radije posežite za integralnim verzijama ugljenih hidrata.

Ako volite banane, imamo dobre vesti: Ovaj doručak za mršavljenje će vam promeniti život!​​​​​​​​​​​​​​

Izbacite šećer

Mnogi ljudi smatraju šećer glavnim neprijateljem dobre linije. Istina je da višak kalorija iz dodanog šećera u sokovima, bombonima, slatkišima mogu doprineti gojenju i povećavaju rizik od dijabetesa. Međutim, nisu svi šećeri jednaki. Prirodni izvori šećera poput onih iz svežeg voća i pružaju važne nutrijente, a i male količine šećera ne mogu nikome da škode.

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...