icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

PRATITE

Bez brige: Uz ove trikove ubrzaćete metabolizam i proces mršavljenja, bez napornih treninga u TERETANI!

Podeli:

Bliži se leto!

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Prva asocijacija mnogih na gubljenje kilograma je uglavnom uvek teretana, ali činjenica je da i plivanje ima brojne prednosti te da se može koristiti u svrhu mršavljenja.

 

Nijedna vežba neće istovremeno sagoreti kalorije, ubrzati metabolizam i zategnuti svaki mišić u našem telu kao plivanje. Samo sat vremena plivanja sagoreva približno 500 kalorija, mada intenzivnije forme plivanja kao što je leđno sagorevaju i do 700 kalorija.

 

Tajna leži u tome što je voda 800 puta teža od vazduha te što se otpor mišićima pruža iz različitih smerova, dok voda u isto vreme rasterećuje mišiće i zglobove, što nije slučaj gotovo ni sa jednom drugom vežbom van vode.

 

foto: Profimedia



Pogrešno je misliti da je moguće odmah plivati na "duge staze", te se vreme u bazenu treba postepeno povećavati, a treba početi od razumnog i skromnog početka. Prilagodite vreme plivanja svojim mogućnostima i malo po malo ga povećavajte iz dana u dan. Mnogi se već nakon nekoliko minuta u bazenu osećaju iscrpljeno jer se telo mora prilagoditi na novi način disanja, kardiovaskularni sistem počinje da radi na drugačiji način, a organizam je pod velikim naporom jer nam je za kretanje u vodi potrebno korišćenje puno mišića.

Iskoristite slobodno vreme za posetu bazenu i na vreme se pripremite za proleće i leto.

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...