icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

trikovi

DOVEDITE DO SAVRŠENSTVA LINIJU: Ovih 10 vežbi su odlične za početnike i mogu se raditi kod kuće!

Podeli:

Saveti!

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Zar ne bi bilo sjajno kada bismo svi mogli da priuštimo svu „fancy“ opremu koja se koristi u teretanama? Pa, koliko god dobro ova ideja zvučala, jednostavno to nije opcija za mnoge ljude. A pošto je vežbanje tako važno, trebalo bi da pronađete one koje suefikasne, a ujedno ne zahtevaju kupovinu dodatne opreme. Zato u nastavku pogledajte naših 10 predloga vežbica koje možete raditi kod kuće – bez ikakve opreme!

 

foto: Profimedia

 

Hodanje

 

Ako je vreme lepo, lako je izaći napolje i šetati, dok uživate u prirodi i okruženju. Ipak, ako vreme nije pogodno za šetnju, znajte de možete obaviti efikasni trening šetanja i u vašem domu. Naime, ako imate stepenice u kući, hodajte po njima gore-dole, nekoliko puta. Ovo će pomoći da zategnete noge, dok istovremeno dobijate aerobik vežbu za donji deo tela. Ako nemate stepenice, hodajte po celoj kući nekoliko puta.

 

Ovo je stara vežbica kojom smo počinjali čas fizičkog vaspitanja u osnovnoj školi. Radi se ovako: iz stojećeg stava skočite u raskoračni stav (stopala malo šire od širine ramena) istovremeno podižući opružene ruke napred kroz odručenje do uzručenja. Vratite se u početni položaj obrnutim redosledom.

 

Sklekovi

 

Ovo verovatno nije omiljena vežba za mnoge osobe, jer može biti veoma teška. Zato odaberite tip „ženskih“ sklekova: spustite kolena na pod, umesto da ispružite noge iznad zemlje. Ili ih radite naslanjujući se na zid u uspravnom položaju. Ovako ćete vežbati snagu u rukama i zategnućete mišiće u grudnom delu.

 

Nastavak na sledećoj strani!

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...