icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

razmislite

PREVIŠE SEDITE U TOKU DANA? Možda je to razlog zbog kog ne vidite rezultate mukotrpnog vežbanja! (FOTO)

Podeli:

Preterivanje s hranom česta je greška nakon treninga.

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Ako previše sedite tokom dana i vežbate dva do tri puta nedeljno, to vam i dalje neće pomoći. Pokušajte da se aktivirate gde god možete. Takođe, nije dobro ni preterivati s hranom nakon treninga.

 

Ukoliko redovno vežbate, a rezultati se ne vide, možda grešiti u izboru vežbi, tvrde fitnes stručnjaci. Stalno ponavljanje istih vežbi nije dobro za figuru zato što se telo nakon početnog zanosa navikne i te vežbe mu više ne predstavljaju napor pa se ni kilogrami ne tope. To se lako može promeniti kombinovanjem drugih vežbi kao što su vežbe snage i vežbi fleksibilnosti, piše 24sata.

 

Preterivanje s hranom česta je greška nakon treninga. Želite li da smršate, unosite manje kalorija nego inače. Masnoća prekriva mišiće pa oni ne mogu da dođu do izražaja. Takođe, valja pripaziti na sve što jedete jer ljudi često zaborave da u svoj dnevni unos ubroje ono što su pojeli “s nogu”.

 

Manjak sna i stres nepovoljno utiču na organizam, pa telo ne može da upije sve pozitivne uticaje vežbanja. San je nužan za oporavak mišića nakon napornog treninga, dok stres može da poremeti rad hormona i da “natera” telo da taloži masnoće, piše Women’s Health.

 

foto: Profimedia

Sedelački način života nepovoljno utiče na zdravlje, ali i figuru. Vežbanje nekoliko puta nedeljno ne može u potpunosti da otkloni taj efekat, pa se tokom radnog dana preporučuje da radite vežbe za stolom, koristite stepenice umesto lifta i svakih sat vremena (ako ste u mogućnosti) nakratko prošetate. Istraživanja su potvrdila da su ljudi, koji su aktivniji tokom dana, a ne samo u teretani, mršaviji i u boljoj formi od onih koji vežbaju nekoliko puta nedeljno.

 

U postizanju dobre forme dobro je postaviti realne ciljeve jer ako su previsoki, izazivaju samo frustracije. Upravo zbog toga ljudi lako gube motivaciju i prestaju da vežbaju. Sličan uticaj imaju i oni koji se koncentrišu samo na određena problematična područja koja žele da srede, pa ne vide pozitivne efekte vežbanja na celokupno zdravlje.

 

 

 

 

 

 

 

Inicijalizacija u toku...