icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

Pridržavajte se ovih pravila

3 najčešće fitnes greške: Evo zbog čega još uvek niste fit

Podeli:

Ukoliko vežbate i nadate se zgodnom telu, obavezno izbegnite i ove 3 greške...
foto: Profimedia
foto: Profimedia
Svi se trudimo da živimo zdravo i da se redovno se bavimo sportom. Međutim ponekad u celom tom procesu zapravo smo sami svoj najveći neprijatelj.

Ne brinite se, to je i normalno, jer većina nas nisu profesionalni treneri već samo obični ljudi koji žele neki kilogram manje, piše portal Cosmopolitan.rs. 

Treneri širom sveta, koji svakodnevno rade s različitim klijentima složili su se kako ove tri greške sprečavaju da dostignemo idelanu kilažu.

U nastavku pročitajte o kojim to greškama govorimo i potrudite se da ih više nikad ne ponovite...

Brze dijete: Koliko može da se oslabi za jedan dan i kako

Preterivanje u vežbanju i zdravoj hrani

Jedna od najčešćih grešaka jeste naglo menjanje navika i prelazak iz krajnosti u krajnost. Fitnes i zdrava hrana jesu prijatelji vitke linije, ali ni u čemu ne treba preterivati. Naročito ako vam ne prija i mučite sebe umesto da uživate u zdravim navikama i kilogramima koji se tope. Ne preterujte sa vežbama u početku, do idelane linije stiže se polako.

Otkrila pravu istinu: Fitnes instruktorka za 5 minuta dovela telo do savršenstva! (FOTO) 

Nestrpljenje

Nije najsrećnija vest znati da vam do idelane figure i linije preostaje puno vežbi, znoja i upala mišića! 

Međutim, zašto uopšte započeti fitnes putovanje ako ne mislite da ga nastaviti dugoročno? Čak i da u prvih mesec dana postignete svoje telo iz snova i zatim odustanete - već sledećeg mjeseca ćete se vratiti na staro. Ako stvari od početka ne krenu kako ste zamišljali - ne odustajte!

6 šokantnih namirnica koje fitnes stručnjaci odobravaju


Ponavljanje

Često se događa da ljudi upadnu u kolotečinu i istu rutinu vežbanja i postaju nesrećni jer se na njihovim telima ne događaju nikakve promene. Zašto vežbamo? Da ojačamo. To je ono što se događa svaki put kad dođete u teretanu. Upravo zato ljudi upadnu u rutinu i ponavljaju isto. Jer im stvari postanu lagane.

Ples kao fitnes

Najbolji primer za to je traka za trčanje - ako svakoga dana trčite 3 kilometara, svaki put kad ih istrčite vaše telo postane malo jače, malo brže i zapravo mu bude malo lakše. Što znači da svaki sledeći put kad trčite 3 kilometara telo će sagorevati sve manji broj kalorija jer mu vežba svaki put postaje laganija. Morate stalno izazivati telo i tako postati najjača verzija sebe - sve dok ne postignete svoje ciljeve!

Inicijalizacija u toku...