icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

brzo deluje

Želite da budete kraljica plaže ovog leta? Izvajajte savršeno telo samo jednom vežbom!

Podeli:

  • 1
Ukoliko želite da ovog leta na plaži svi pogledi budu upereni u vas, vreme je da u svoj trening uvrstite jednu od varijacija izdržaja koja pogađa celo telo.
foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Leto je počelo, a vi još uvek niste zadovoljni svojim telom? Izvajajte telo za plažu samo jednom vežbom, savetuje Men's Health.

 

Trener Kloi Kardašijan otkrio njenu vežbu za zadnjicu: Jednostavna je i zabavna, a učiniće da u kupaćem izgledate fenomenalno


Plank janks je odlična vežba, koja će vam pomoći da izgradite jezgro, abdominalne mišiće i gluteus. Ovu vežbu možete da radite bilo gde, ne zahteva mnogo prostora, kao ni dodatnu opremu i rekvizite. Izuzetno je korisna ukoliko nemate vremena da odete do teretene.

 

foto: Shutterstock

Kako se radi?


Za početak se spustite u standardnu poziciju izdržaja. Držanje je vrlo važno, zato se sve vreme trudite da vam leđa budu prava, a jezgo tela pod tenzijom.

 

Mrzi vas da radite trbušnjake? Evo kako do stomaka poput top modela - bez previše muke (VIDEO)


Sledeći korak u vežbi jeste skakanje i bočno razdvajanje nogu. Vežba je slična jumping jacku, samo što se ovog puta izvodi u položaju za izdržaj.


Ovu varijacu izdržaja radite u 3 do 4 serije sa pauzama od 60 sekundi nakon svake. Možete se odmoriti između serija da biste došli do daha, ali pokušajte da se držite poluminutnog odmora.
 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...