icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

KORISNI SAVETI

Lomi vas PROLEĆNI UMOR? Evo kako možete sebi da pomognete

Podeli:

Iako se svi radujemo sve lepšem vremenu, za mnoge je ovo doba godine zapravo nepodnošljivo

 

foto: Profimedia

 

Kako da snizite nivo stresa

 

  • Održavajte konstantan nivo temperature i vlažnosti kod kuće, onako kako vama odgovara i kako vam je prijatno.
  • Imajte dnevne i nedeljne rutine. Ovakve aktivnosti će vašem telu pomoći da se prilagodi promenama na relativno kontantan i progresivan način. Nemojte sebe da gurate preko sopstvenih granica niti da se forsirate u bilo kom smislu. Bilo kakve nagle promene su stres za telo, tako da regulišite aktivnosti na neki umeren nivo i imajte obrazac, kako bi telo znalo šta da očekuje.
  • Slušajte svoje telo kako biste prilagodili fizičke aktivnosti. Pravite pauze i odmarajte. Gledajte da više vremena provedete radeći aktivnosti u kojima uživate, nego u onim koje su vam naporne.

 

foto: Profimedia

 

Kako da povećate energiju

 

  • Pijte dosta vode. Voda pomaže u izbacivanju toksina iz organizma i poboljšava rad metabolizma. Dehidracija, sa druge strane, može da uzrokuje glavobolje i umor, pa je konzumiranje dosta vode najbolji način da se suprotstavite prolećnom umoru.
  • Jedite manje, a češće. Takođe, vodite računa da svakodnevno unosite sveže voće i povrće, kako biste uneli vitamin C. Kada je reč o vitaminu B1, veoma važnom nutrijentu za cirkulaciju i nervni sistem, njega ćete uneti konzumirajući pasulje, seme, orahe, ribu, svinjetinu, spanać, žitarice.
  • Unesite dovoljno kiseonika. Tri puta dnevno izdvojite po malo vremena kako biste deset puta zaredom duboko udahnuli.
  • Vežbajte napolju. Čak i samo 15 minuta izlaganja kože suncu dnevno biće dovoljno da unesete dnevnu potrebu za vitaminom D. Vežbanje i vitamin D će vas ojačati i povećati nivo energije. Najbolje je da radite aerobne vežbe umerenog intenziteta, poput 30-minutne šetnje ili džogiranja. Istegnite mišiće 5-10 minuta nakon vežbanja, kako biste sprečili upale i zamor mišića.
  • Idite pod hladan tuš – okrepiće vas i dati vam energije. Ili, ako hladan tuš nije za vas, napunite kadu toplom vodom, stavite malo mirišljavih soli i opustite se.
  • Dremnite popodne i dobro spavajte. Potrudite se da ležete i ustajete u isto vreme, ali i da vam okruženje u spavaćoj sobi bude stalno isto.

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...