icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

uživajte do mile volje

Ne goje i čine čuda za telo: 10 namirnica koje možete jesti bez trunke griže savesti

Podeli:

  • 1

Neka na vašem tanjiru uvek bude makar jedna od ovih namirnica i bićete sigurni da ste zdravi i na putu ka savršenij liniji.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

 

Količina kalorija koju ove namirnice sadrže je zanemarljiva prema koristima koje pružaju našem telu. Zato neka na vašem tanjiru uvek budu sledeće namirnice.

 

Uzima se na prazan stomak: 10 stvari koje će se desiti ukoliko svakog jutra popijete kašiku kokosovog ulja


1. Belance

(100 g = 0,0 g masnoće, 11,1 g proteina i 44 kalorija)

Kao moćni stimulator imuniteta, belance sadrži proteine, natrijum, folate, selen, kalcijum, magnezijum, fosfor i kalijum.

2. Kupus (bilo koja vrsta)

(100 g = 0.4 g masnoće, 45 kalorija)

Smanjuje rizik od kardiovaskularnih oboljenja i dobro deluje na probavu. Sadrži vitamin C i vlakna, kojih često nedostaje u svakodnevnoj ishrani, a koja značajno olakšavaju probavu. Takođe sadrži i glutamin koji ima jaka protivupalna svojstva.

 

3. Grejpfrut

(100 g = 0,2 g masnoće, 29 kalorija)


Stabilizuje šećer u krvi i pomaže u kontrolisanju apetita. Preporučuje se povećana konzumacija ljudima koji se bore s viškom kilograma.

4. Sveži krastavac

(100 g = 0,1 g masnoće, 15 kalorija)

Iako se obično smatra povrćem, krastavac je zapravo voće. Pun je hranjivih sastojaka, biljnih vlakana i antioksidanata. Takođe sadrže veliku količinu vode i vlakana, što ih čini idealnim za hidrataciju tela i velikim saveznikom u mršavljenju.


5. Patlidžan

(100 g = 0,1 g masnoće, 24 kalorije)

 

Zdravstvene prednosti patlidžana prvenstveno proizlaze iz vitamina, minerala i hranjivih materija koje sadrže. Patlidžani su bogat izvor vitamina C, K, B6, tiamina, niacina, magnezijuma, fosfora, bakra, dijetalnih vlakana, folne kiseline, kalijuma i mangana. Oni takođe sadrže minimalno holesterola ili zasićenih masnoća.

 

foto: Shutterstock


6. Bundeva

(100 g = 0,3 g masnoće, 28 kalorija)

Uravnotežava rad srca i probave, što pomaže ljudima da izgube višak kilograma. Sadrži mnogo vitamina A koji je zaslužan za dobar vid, beta karoten i jako su dobar izvor vlakana.

 

 Potrebne su vam samo tri namirnice: Moćan doručak koji popravlja raspoloženje

 

7. Kuvana cvekla

(100 g = 0,0 g masnoće, 49 kalorija)

Pozitivno utiče na moždane funkcije, pomaže u snižavanju krvnog pritiska, a smatra se i da pomaže u usporavanju demencije. Cvekla sadrži kalcijum, gvožđe, magnezijum, fosfor, cink i selen.

8. Zelena salata

(100 g = 0,3 g masnoće, 12 kalorija)

Smanjuje kalcifikaciju u telu i umiruje nervni sistem. Sadrži vitamine A, D, E i K i vlakna. Svakodnevna konzumacija salate kontroliše šećer, pomaže u mršavljenju i normalizuje rad creva.

9. Paradajz

(100 g = 0,2 g masnoće, 20 kalorija)

 

Sadrži vitamine, vlakna i kalijum koji poboljšavaju rad metabolizama. Zdravstvene prednosti paradajza mogu se pripisati njihovom bogatstvu hranjivih sastojaka i vitamina, uključujući impresivnu količinu vitamina A, C i vitamina K, kao i značajne količine vitamina B6, folata i tiamina. One su takođe dobar izvor mangana, magnezijuma, fosfora i bakra. 

 

10. Celer

(100 g = 0,2 g masnoće, 20 kalorija)


Celer smanjuje nivo holesterola i bol izazvanu artritisom, pomaže u gubitku telesne težine, izbacuje toksine iz tela i smanjuje visoki krvni pritisak. Bogat je vitaminom C i stoga je izuzetno koristan za zdravlje.

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...