icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

zdrava hrana u trudnoći

POSEBAN JELOVNIK ZA LEPU TRUDNICU IZ BRITANSKE KRALJEVSKE PORODICE: Megan Markl mora da se pridržava OVOG striktnog režima ishrane

Podeli:

  • 2

S obzirom na to da je vojvotkinja u drugom stanju, oko nje je okupljen čitav tim koji joj sugeriše kako bi trebalo da se hrani

foto: profimedia
foto: profimedia

Megan Markl očekuje prvo dete tokom proleća 2019. godine, pa je prilagodila svoju ishranu drugom stanju, piše Lepa & Srećna.

 

Ipak, mnogi se čude zamenama za namirnice koje je Megan uvela u svoj jelovnik, dok drugi tvrde da će joj baš to osigurati rođenje zdravog deteta.

 

Naravno, važno je da ishranom obezbedi dovoljno vitamina i minerala, a kad je reč o mastima, britanski nutricionisti ističu da trudna Megan treba da jede avokado, losos, maslinovo i kokosovo ulje!

 

Uz to, od masnoća joj preporučuju još samo semenke, koje su - kako navode - pogodne da ih uvek ima uz sebe - može da nosi po kesicu u tašni i pojede ih kad oseti da joj pada energija.

 

Radi unošenja proteina, Megan treba da jede i sardine i skuše, ali nipošto češće od dvaput nedeljno. Kalcijum treba da se osigura kroz mlečne proizvode, soju i tofu, a vitamin D treba da unosi u kapima ili tabletama.

 

Mnogi komentarišu da je ovo prilično strog jelovnik i da bi trudnici trebalo dati više slobode u izboru namirnica. Drugi međutim tvrde da je bolje ograničiti apetit na one namirnice koje će zaista biti od ključne važnosti za bebu i majku!

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...