icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

POBEDILA

BOJANA BAROVIĆ BORILA SE SA VIŠKOM KILOGRAMA NAKON PRESTANKA DOJENJA: Uz ovaj jelovnik i savete, uspela je da SMRŠA!

Podeli:

Nije joj bilo lako, ali je bila motivisana i stigla je do cilja

foto: Instagram
foto: Instagram

Manekenka i preduzetnica Bojana Barović otkrila je na koji način je vratila devojačku liniju nakon porođaja.

 

"Prvi put sam sa viškom kilograma susrela sam, iznenađujuće, ne posle porođaja već nakon dojenja".

 

Problem sa kilažom javio se nakon što je Bojana, a koja je među prvim poznatim mama u Srbiji podržala dojenje u javnosti, prestala da doji starije dete, ćerkicu Leonu, koju je dobila 2016. godine.

 

"Dojenje je pored svih blagodeti koje ima za dete, sjajno i za zdravlje mame. Neke statistike kažu da je često dojenje bebe tokom dana indentično energiji koja se potroši na trci od pet kilometara... Zato sam se ja ugojila kada sam prestala da dojim", komentariše Bojana koja je sa suprugom, pevačem Nikolom Rokvićem, prošle godine dobila sina Simeona.

 

Da smrša, Bojana je rešila kada je godinu dana nakon Leoninog rođenja i dalje na visinu od 175 centimetara imala šest kilograma više od željene težine. Za dva meseca ostvarila je cilj.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bojana Barovic (@bojanabarovic) on

 

Bojanina dijeta

 

"Moj posao je bio takav da sam uvek morala da vodim računa o kilaži i baš zbog toga nikada nisam imala velike oscilacije. Ni ovo o čemu sada pričam nisu neke ogromne promene, ali za mene nakon manekenske karijere nije bilo zanemarljivo", dodaje Bojana koja se veoma uspešno bavila manekenstvom u Americi i ističe:

 

"Ja jednostavno vidim višak i zaista mi smeta, posebno u letnjem periodu. Nisam preopterećena time, ali svakako da sam mnogo zadovoljnija sobom kada imam idealnu kilažu".

 

Otkriva zatim ključne smernice svoje dijete:

 

"Shvatila sam da je jedna od ključnih stvari usvojiti dobre životne navike, a ne držati instant dijete koje uglavnom nemaju dugoročne efekte. Takođe, veoma je bitno imati redovne obroke, ne preskakati ih i jesti u slično vreme. Tako da je moj doručak bio između osam i 10 sati, ručala sam između 13 i 15 časova, a večerala u periodu od 19 do 21 sat. Po potrebi sam imala voćne užine".

 

Nastavak na sledećoj strani!

Inicijalizacija u toku...