icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

iznenadićete se

DELUJU KAO ZDRAVIJI IZBOR, ALI... Sve ove namirnice imaju više ugljenih hidrata nego hleb i testenina!

Podeli:

Ako vodite računa o ishrani i izgledu, pripazite u kojoj meri konzumirate sledeće namirnice

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Testenine i hleb kao da su prećutno proglašeni svojevrsnim zlom kada je u pitanju dijeta i mršavljenje, piše Stil. I dok jedni tvrde kako uz ove dve namirnice nikad nećemo doći do željene kilaže, a drugi veruju da hleb nipošto ne treba izbacivati iz ishrane, jedno je sigurno - sledeće namirnice sadrže više ugljenih hidrata od hleba i testenine!

 


Mango - 50 grama ugljenih hidrata u jednoj voćki

 

Gazirana pića - 38 do 50 grama u 350 ml napitka

 

Suvo grožđe - 34 grama ugljenih hidrata u samo 40 grama proizvoda

 

Mafini - do 69 grama u voćnom mafinu srednje veličine

 

Banane - 35 grama u jednoj većoj banani

 

Urme - 72 grama ugljenih hidrata u porciji od 4 urme

 

Kinoa - 39 grama u pola šoljice kuvane kinoe

 

Slatki krompir - 40 grama u jednom većem krompiru

 

Energetske čokoladice - 45 grama po štanglici

 

 

Inicijalizacija u toku...