icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

ZAPAMTITE OVO

MNOGI SA OVIM MUČE MUKU: Mali trik kako da se NE nadimate od PASULJA

Podeli:

Mnogi izbegavaju ovu korisnu namirnicu jer nadima. Ukoliko se spremi na pravi način, izbeći ćete ovu neprijatnost.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Nijedna povrtlarska kultura, osim krompira, nije razvila toliko sorti i varijacija kao pasulj.

 

Njegov neutralan ukus omogućava niz kombinacija s različitim namirnicama i začinima.

 

Osim toga, pasulj je, kako tvrde nutricionisti, superhrana jer sadrži razne hranjive supstance koje pomažu da telo ostane zdravo i otporno na bolesti, pa je posebno omiljen tokom zime. Svako zrno pasulja sadrži jedinstvenu kombinaciju belančevina, vlakana, vitamina i minerala.

 

Ipak, mnogi izbegavaju ovu korisnu namirnicu jer nadima. Ukoliko se spremi na pravi način, izbeći ćete ovu neprijatnost.

 

Kuvanje

 

Pasulj je potrebno da pre kuvanja ostavite da se natapa u vrućoj vodi (oko 4 sata). Tu vodu posle treba baciti, a pasulj još jednom isprati, pa ga kuvati u čistoj vodi. Natapanje pasulja nekoliko puta u čistoj vodi smanjuje količinu supstanci koje uzrokuju nadimanje posle jela.

 

Začini

 

Jelima od pasulja treba da dodate začine koji smanjuju nadimanje (koji imaju karminativno delovanje), kao što su kim, majoran, origano, majčina dušica (timijan), kapar i komorač.

 

SAVET: Da biste kupili kvalitetan pasulj, potrebno je prilikom kupovine suvog pasulja proveriti da li na semenkama ima znakova vlage poput plesni ili nekih drugih oštećenja, kao i da li su zrna cela.

 

 

 

Inicijalizacija u toku...