icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

mislite o budućnosti

NA PRIRODAN NAČIN POBOLJŠAJTE PAMĆENJE: Ove moćne namirnice povoljno utiču na rad mozga!

Podeli:

Ukoliko se tokom života ne hranimo pravilo, moguće je da ćemo imati zdravstvene tegobe, a imamo mogućnost za preventivu.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Sledeće namirnice dokazano deluju na poboljšanje rada i zdravlja mozga.

 

Trebalo bi unositi više: 

 

Tamnozelenog povrća

 

Zeleno povrće kao što je kelj, brokoli ili grašak dobar je izvor magnezijuma koji pomaže glavnim moždanim receptorima za memoriju.

 

Plave ribe

 

Ako barem jedanput nedeljno jedete plavu ribu (losos, skušu, haringu ili tunjevinu), možete usporiti gubitak pamćenja.

 

foto: Shutterstock

Dobrih masnoća

 

Nezasićene ili „dobre” masnoće iz avokada, maslinovog ulja, orašastog voća i semenki, naš mozak održavaju „pametnim”.

 

Smanjite količinu alkohola

 

On uništava moždane ćelije, pa često konzumiranje alkoholnih pića sigurno podstiče zaboravnost.

 

 

 

Inicijalizacija u toku...