icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

ovo niste znali

U SUPROTNOM TRUJETE SAMI SEBE! Evo kada ZAPRAVO treba da se pije voda — uz obrok ili posle njega

Podeli:

Voda je neophodna našem organizmu, ali je važno kako je pijemo

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Svi znamo da je za čitav organizam jako važno da unosimo dovoljno vode, ali ono što mnogi ne znaju da je važno i kada i kako je pijemo!

 

Naša poznata nutricionistkinja Milka Raičević navela je koliko je važno ispravo konzumiranje vode, u čemu veliki broj ljudi greši.


Treba popiti vodu čim ustanete, da tonizirate svoj organizam, ali gutljaj po gutljaj. Takođe, moramo naučiti da se voda ne pije dok jedemo, jer kad pijemo vodu rashladimo želudac i kiseline, i stalno smo u trovanju sopstvenom hranom. Bitan je i ritam unosa vode, sat vremena pre obroka, sat posle obroka, ili bar pola sata. Vodu treba popiti i kad god idemo da se tuširamo, ili da plivamo. Ne možemo otići u krevet ukoliko ne popijemo vodu, ili ukoliko nam je zadnji obrok bio kalorijska bomba — objašnjava ona.

 

foto: Shutterstock

Milka Raičević objasnila je i koje su to namirnice koje bi trebalo češće da se nađu na našem tanjiru, ako želimo izbalansiranu ishranu.

 

Preporučujem salate od celera, krastavca, sok od paradajza, musli, mlečne proizvode u smanjenim količinama, laneno seme, domaću supu, zeleni čaj... Takođe, savetujem da pribegnete i povremenoj detoksikaciji organizma glinom ili zeolitom, ali samo uz konsultaciju sa lekarom — istakla je između ostalog ova nutricionistkinja.

 

 

Inicijalizacija u toku...