icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

zdraviji izbor

Vreme je za laganu ishranu: Evo šta (ne) smete da jedete tokom leta

Podeli:

  • 4
Leto je vreme kada našem organizmu godi hrana koja je lagana i osvežava organizam, pa bi pojedine namirnice trebalo izbegavati.
foto: Profimedia
foto: Profimedia
Previše začina

Začini svakom jelu poboljšavaju ukus, ali isto tako mogu povisiti telesnu temperaturu zbog podsticanja metabolizma.

Meso i mesni umaci

Leto nije najbolje vreme za uživanje u teškim mesnim umacima. Bili oni od piletine, govedine pa čak i morskih plodova, mogu uzrokovati preterano znojenje i probavne probleme.

Celog života ste to radili pogrešno: Evo kako se zapravo pravilno podgreva hrana

Masna brza hrana

Masnu, prženu, dimljenu i začinjenu hranu trebalo bi izbegavati tokom cele godine, a posebno leti. Osim što će testirati sposobnost probavnog sistema, ako nije sveže pripremljena može uzrokovati i trovanje.

Sir

Osim što sadrži puno kalorija, od njega ćete se osećati naduto i tromo, a kome je to potrebno na plaži?
 
foto: Profimedia
Šta jesti?

Lubenica

Za osveženje i zdravlje odaberite lubenicu koja ima čak 92 posto vode što će telu osigurati dovoljno hidratacije, a istraživanja pokazuju da uživanjem u lubenici smanjujemo osećaj gladi, što ne važi kada se pije samo voda.

Mango

Mango je takođe dobar izbor jer u sebi krije visok sadržaj beta karotena, što znači da je idealan za postizanje bronzane boje kože. Takođe predstavlja izvor hranjivih materija u koncentrisanom obliku. Stoga, ako želite smanjiti unos kalorija u organizam, mango je odličan izbor.

3 stvari koje će se dogoditi ako doručkujete sat vremena nakon buđenja​​​​​​​

Tikvice

Tikvice predstavljaju jednu od češće korišćenih letnjih namirnica, jer su izuzetno hranjive i svestrane. Mogu se jesti u supi, salati, kao prilog, punjene kao glavno jelo, zamenjuju brašno u nekim receptima…

Ovo divno povrće sadrži više od trećine preporučene dnevne količine vitamina C i veliku koncentraciju beta karotena. Brojna istraživanja potvrdila su kako ishrana obogaćena beta karotenom smanjuje rizik od kancerogenih oboljenja i od bolesti koronarnih arterija.

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...