icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

Ekonomično

Domaćice, obratite pažnju: Kako se hraniti zdravo, a istovremeno uštedeti?

Podeli:

  • 2
Ukoliko pokušavate da uštedite novac na namirnicama, potrebno je da napravite dobar plan, pa smanjenje budžeta neće uticati na kvalitet ishrane
foto: Profimedia
foto: Profimedia

Često se misli da su jeftiniji obroci po pravilu i manje ukusni. To međutim uopšte nije tačno, piše Stvar ukusa.

 

Postoji mnogo načina da spremite ukusan i ne mnogo skup obrok ako se pridržavate nekoliko korisnih saveta:


1. Posna jela bi trebalo da budu na vašem meniju bar jednom nedeljno. Pirinač, pasulj ili testenina glavni su sastojak posnih jela. Uz pasulj vam treba samo salata, a od pirinča možete napraviti rižoto sa povrćem.

 

7 načina kako da prestanete da odbijate novac od sebe


Testenina sa povrćem i paradajz sosom uz prave začine je pravi kulinarski užitak. Meso koje je ujedno i najskuplja stavka vam ovde, kao što vidite, uopšte nije potrebno.


2. Uoliko šnicle zamenite mlevenim mesom to će biti povoljnije za vaš budžet utoliko jer ćete sa manjom količinom mesa u kombinaciji sa povrćem ili testeninom napraviti ukusna i izdašna jela.


3. Izbegavajte kupovinu gotovih i polugotovih jela. Tu spadaju i iseckane pakovane salate. Ukoliko budete sami pripremali hranu uložićete malo vise vremena i truda, ali biće jeftinije i što najvažnije ukusnije!

 

Ako imate više od 40 godina, već danas zaboravite ove namirnice!


4. Ne bacajte hranu! Napravite plan kuvanja tako da ukoliko vam ostane nešto od namirnica možete da iskoristite sutradan za pripremu nekog drugo jela. Na primer, pečena piletina sutradan može da se isecka i bude dodatak pasti, salati, rižotu. Setite se samo kako je nastala čuvena španska paelja – pirinač i svi “ostaci” iz frižidera.


5. Napravite sami hleb. Domaći hleb ne samo što je isplativiji nego ne sadrži aditive kao kupovni i duže ostaje svež. Ukoliko ga držite u frižideru možete ga jesti i sutradan. Dodajte mu semenke suncokreta, susam i lan i onda ćete imati ne samo jeftiniji nego i mnogostruko zdraviji hleb.

Inicijalizacija u toku...