icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

Zdrave navike

Recite zbogom jutarnjoj šoljici: Sedam namirnica koje će vas BRŽE RAZBUDITI od kafe

Podeli:

  • 4

Za bolje jutro i još bolji dan potrebni su samo ovi sastojci.

Postoje namirnice koje mogu zameniti kafu
Postoje namirnice koje mogu zameniti kafufoto: Profimedia

Ako želite da se ujutro osećate poletno, da budete budniji, bistrijeg uma i energičniji, šoljicu kafe zamenite sa ovih sedam namirnica, prenosi Elle.rs.

 

Ovsena kaša

 

Ovsena kaša je među najboljim obrocima koje možete pojesti rano ujutro. Nakrcaće vas energijom zahvaljujući niskom glihemijskom indeksu, meri kojom se izračunava brzina kojom telo apsorbuje ugljene hidrate i pretvara ih u "gorivo".

Ugljeni hidrati u ovsenoj kaši sporo sagorevaju zbog čega će vas držati budnim i punim energije celo jutro bez da za par sati osećate veliki umor kao što to čini kafa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michelle ♥️ (@michelliiiiii) on

Voda

 

Popijete li, čim se probudite, čašu vode na prazan želudac brže ćete se razbuditi. Čak i blaga dehidratacija može vam zamagliti um jer telo nema dovoljno vode za obavljanje funkcija. Zapravo, većina nas je ujutro blago dehidrirana pa će nadoknađivanje tečnosti odmah nakon buđenja prijati. Uhvati li vas usred radnog vremena pospanost, više će vam koristiti da popijete čašu vode nego kafu. Dobro je i da uz sebe uvek imate bočicu s vodom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Slimming Mums (@slimmingmums) on

Jabukovo sirće

 

Ne postoji naučno objašnjenje zašto jabukovo sirće podiže energiju, ali mešavina sirćeta, vode i meda napitak je za koji se od davnina smatra da puni energijom, bistri um i deluje povoljno na celokupno zdravlje. Samo pazite da ne preterate sa jabukovim sirćetom jer njegova kiselost može da iziritira grlo i probavni trakt. Pomešajte 2 kašičice sirće i jednu kašiku meda u 2 decilitra vode (hladne ili vruće). Mešajte dok se med ne rastopi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Denise Fletcher (@denisefletchersg) on

Čija semenke

 

Bogate su omega-3 masnim kiselinama koje "hrane" mozak, teraju pospanost i čine nas budnijima. Uz to, čija semenke mogu da upiju količinu vode koja je 10 puta veća od njihove težine što ubrzava probavu i pretvara hranu u energiju i pri tome hidrira vaš organizam i čini vas poletnijima. Čija semenke možete dodati jutarnjem smutiju.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by COCONUT HEAD 🌴 (@coconutheadnoosa) on


Zeleno lisnato povrće

 

Konzumiranje velikih količina svežeg zelenog lisnatog povrća jedan je od najboljih načina da telo opskrbite energijom. Takvo povrće sadrži mnogo vitamina B koji pomaže telu da hranu pretvori u energiju. Zeleno lisnato povrće jedan je od najboljih sastojaka za smuti pa ga dodajte i onom za doručak.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by OZZ Srem Indjija (@ozzsrem) on

Nana

 

Istraživanja su dokazala da nas miris nane čini budnijima i manje umornima. Stoga će vas umesto kafe ujutro mnogo bolje razbuditi čaj od mente. Kada vas uhvati popodnevni umor, probajte se razbuditi žvaćući žvaku s pepermintom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vega (@calidahater) on


Jaja

 

S jajima za doručak ne možete pogrešiti jer žumance sadrži mnoštvo belančevina koje će vas opskrbiti energijom za čitav dan. Kuvana, pečena, pržena, poširana – svaki način pripreme jaja biće dobar za doručak. Ako želite da ih obogatiti zelenim povrćem i posebnim ukusom, napravite kajganu sa šparglama.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zeynep Dinc (@toastsforall) on

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...