icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

pokušajte!

VIKEND DIJETA GARANTUJE 3 KILOGRAMA MANJE: Ovaj JELOVNIK pravi je IZAZOV ali garantuje uspeh!

Podeli:

  • 2

Posle vikend dijete gubitak kilograma će biti vidljiv na vašem telu.

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Moguće je da smanjite svoju težinu za dva ili čak tri kilograma za samo dva dana. Vikend dijeta je plan ishrane koji će vam pomoći da tokom subote i nedelje izgubite i do 3 kilograma. Ostalim danima u nedelji možete da jedete normalno.

Ova dijeta je mnogim ženama pomogla da svoje telo dovedu u savršen red.

Subota

Doručak: Sendvič od raženog hleba sa sirnim namazom, kafa ili čaj (bez šećera).

Ručak: Salata obrok: Pola krompira, 1 cvekle, pola glavice luka, malo senfa i bibera, soli i začina. Skuvati krompir i cveklu, iseckati u tanjir, dodati svež crni luk i začine.

Večera: 100 g ribe ispečene u rerni i 200 ml kefira ili jogurta.

Nedelja

Doručak: Šoljica zelenog čaja bez šećera, 2 velika krekera.

Ručak: Salata obrok.

Za dve osobe, potrebno: 2 velika kuvana krompira, pola glavice svežeg kupusa, 1 šolja kukuruza šećerca, pola kašike maslinovog ulja. Skuvati krompir i kukuruz, pa dodati ga iseckanom svežem kupusu. Sve preliti maslinovim uljem i začiniti po želji.

Večera: 100 gr pilećih grudi, 1 kuvano jaje i paradajz, 200 ml kefira ili jogurta.

Bonus savet: Uparite ovu dvodnevnu dijetu sa dva jaka treninga u trajanju od 30 minuta. Pijte mnogo vode i provedite što više vremena na svežem vazduhu.

 

 

Pratite Glossy na VIBERU:
http://chats.viber.com/storyserbia
Inicijalizacija u toku...