icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

Zdrava ishrana

Evo šta mesta na kojima se akne pojavljuju govore o vašem zdravlju!

Podeli:

Najmanji problem je srediti kožu, ali da bi trebalo obratiti pažnju da potencijalni problem na koji akne mogu da ukazuju
foto: Profimedia
foto: Profimedia
Kada se pojave akne obično pomislimo da su povezane sa masnom kožom ili PMS-om. Ipak, to ne mora da bude slučaj.

Mnogi alternativni lekari veruju da je pojava akni na određenom delu lica zapravo povezana sa nekim drugim zdravstvenim problemima. Džon Sagaris, koji praktikuje kinesku alternativnu medicine, ističe da upravo po lokaciji akni i drugih dermatoloških nepravilnosti možemo da utvrdimo potencijalni zdravstveni problem. Prema njegovim rečima, najmanji problem je srediti kožu, ali da bi trebalo obratiti pažnju da potencijalni problem na koji akne mogu da ukazuju.

Čelo

Kada je u pitanju ovaj deo lica, Džon predlaže da bi trebalo obratiti pažnju na ishranu. Za one koji su na dijeti ili nekom posebnom režimu ishrane, ovo je pogotovo važno. Svakako je zdravije jesti što manje industrijski obrađene hrane kao i smanjiti količinu masnoća.

Pročitajte i: Ishrana žene u tridesetim godinama 

Obrazi

Kada se pojave akne na obrazima, uglavnom je u pitanju stres i loš stil života. Takođe, mogu da ukazuju na problem sa respiratornim organima i alergije. Rešenje ponovo leži u ishrani. Potrudite se da unosite više zelenog povrća i pšenične trave, a smanjite unos mlečnih proizvoda.

Usta i brada

Kada se ovde pojave odrđene dermatološke nepravilnosti, obično je uzrok stress. Veoma je važan san, rečlaksacija, hidratacija i naravno zdrava ishrana.

Nos 

Loša ishrana i pogrešna dijeta mogu da dovedu akne na vaš nos. Slobodni radikali i horomanlni disabalan takođe mogu da dovedu do ovog neprijatnog problema.

Pročitajte i: Opsednutost zdravom ishranom

Šta bi trebalo da jedemo

Bundevu, krastavce, dinje, lubenicu, celer, šargarepe, kupus,  aloe veru, sočivo, smeđi pirinač, krompir, cveklu, paštrnak, papaju, kruške, višnje, trešnje, maline, kupine, zeleno lisnato povrće, mungo pasulj, maldi grašak.

Ne bi trebalo da jedemo

Industrijski šećer, mlečne proizvode, čokoladu, kofein, gazirana pića, orašaste plodove, semenje, školjke i masnu, prženu i prerađenu hranu.


Inicijalizacija u toku...